DAF CF 85.410 6X4 - EURO 5 + PALFINGER PK15500 + REMOTE + PALFINGER 移動式クレーン
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram

































































広告に興味はありますか?
1/32
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
エンジン
パワー:
300 kW (408 HP)
燃料:
ディーゼル
容積:
12,902 cm³
ユーロ:
Euro 5
ギアボックス
タイプ:
マニュアル
ギア数:
8
アクスル
アクスル数:
3
アクスル構成:
6x4
サスペンション:
スプリング/スプリング
ダブルタイヤ
第1アクスル:
385/65R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/80R22.5, ブレーキ - ディスク
第2アクスル:
315/80R22.5, ブレーキ - ディスク
ブレーキ
ABS
エンジンブレーキ
キャビンおよび快適装備
クルーズコントロール(Tempomat)
電動ミラー
追加オプション
用エアコン
パワーウィンドウ
マルチメディア
自動無線:
CD
安全機能
デフロック
追加装置
AdBlueタンク
追加機材
ツールボックス
状態
状態:
使用済
さらに詳細
色:
黄
追加サービス
リモート点検
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
安全に関するヒント
販売者の認証
機材を低価格で購入する判断をした場合、あなたが本当のリバイバルガンダム
価格のチェック
購入を決める前に、いくつかのセールスオファーを慎重にレビューして、選んだ装置の平均費用を知ってください。そのオファーの価格が同様のオファーよりも極めて低い場合、疑ってください。著しい価格差は欠陥が隠れている可能性や販売者が詐欺的行為を行なおうとしている可能性を示します。
類似する装置の平均価格と著しく異なる価格の製品は購入しないでください。
怪しい誓約に同意したり、商品に対して前払いをしないでください。疑念がある場合、躊躇せずに詳細について明確にし、その装置の追加の写真や文書を請求し、文書の正統性を確認して、質問してください。
疑わしい前払い
最も一般的な詐欺の手口です。アンフェアな販売業者は、装置を購入するあなたの権利を「予約」するために一定金額を前払いすることを要求することがあります。詐欺師はこのようにして大きな金額を集め、姿をくらまし、連絡できなくなってしまいます。
この詐欺の変種には次に示すものが含まれることがあります。
- 前払いのカードへの送金
- やり取りにおいて販売者に疑念がある場合、書面により送金プロセスを確認することなく前払いしないでください。
- 「受託人」口座へ送金
- こういった要求は危険です。おそらくは詐欺師とやり取りしていると思われます。
- 類似する名前の会社アカウントへの送金
- 詐欺師は名前をほんの少しだけ変えることで自らを有名企業と偽ることがあるので注意が必要です。会社名に疑念がある場合は、資金送金をしないでください。
- 実際の会社の請求書の詳細を入れ替える
- 送金する前に、指定された詳細事項が正しく、それらが指定された会社に関連するものであるかを確認してください。
不正がありましたか?
当社までご連絡ください。
販売会社の連絡先
販売業者に登録
Rene Jerphanion
言語:
英語, ドイツ語, オランダ語
Radek Borek
言語:
ロシア語, ポーランド語, 英語, ドイツ語, オランダ語
メッセージを送信
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
€66,000
≈ $76,820
≈ ¥11,360,000
2009
527,477 km
パワー
300 kW (408 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
7,670 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Clean Mat Trucks
Machinerylineで14年
販売会社に連絡
€38,900
≈ $45,280
≈ ¥6,694,000
2007
1,248,295 km
パワー
340 kW (462 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,690 kg
アクスル構成
6x2

TS Trucks BV
Machinerylineで8年
販売会社に連絡
€38,000
≈ $44,230
≈ ¥6,539,000
2005
467,500 km
パワー
107 kW (145 HP)
ユーロ
Euro 3
荷重容量
920 kg


Dingemanse Trucks & Trailers
Machinerylineで20年
販売会社に連絡
€82,500
≈ $96,020
≈ ¥14,200,000
2012
378,254 km
6,932 m/h
パワー
265 kW (360 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,678 kg
アクスル構成
6x2

De Koker
Machinerylineで1年
販売会社に連絡
€14,900
≈ $17,340
≈ ¥2,564,000
2007
162,071 km
パワー
184 kW (250 HP)
燃料
ディーゼル
荷重容量
5,675 kg
アクスル構成
4x2
リフティング高さ
9.5 m


Special Trucks B.V.
Machinerylineで7年
販売会社に連絡
€27,950
≈ $32,530
≈ ¥4,810,000
2010
842,914 km
パワー
368 kW (500 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,710 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
リフティング高さ
17.5 m


RH Trucks BV
Machinerylineで10年
販売会社に連絡
€99,000
≈ $115,200
≈ ¥17,040,000
2014
359,670 km
159 m/h
パワー
243 kW (330 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x2
リフティング高さ
24.5 m

Geurts Trucks B.V.
Machinerylineで12年
販売会社に連絡
€59,500
≈ $69,250
≈ ¥10,240,000
2010
367,841 km
パワー
324 kW (441 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
9,000 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Clean Mat Trucks
Machinerylineで14年
販売会社に連絡
€43,500
≈ $50,630
≈ ¥7,486,000
2007
282,017 km
パワー
235 kW (320 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,560 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
スプリング/エア

Versteijnen Trucks B.V.
Machinerylineで7年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2010
160,000 km
6,950 m/h
パワー
390 kW (530 HP)
燃料
ディーゼル
アクスル構成
12x8x10
サスペンション
油圧
リフティング高さ
101 m

Wiltrade Holland BV
Machinerylineで4年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2010
132,000 km
15,500 m/h
燃料
ディーゼル
アクスル構成
6x6
サスペンション
油圧
リフティング高さ
43 m

Wiltrade Holland BV
Machinerylineで4年
販売会社に連絡
€62,500
≈ $72,740
≈ ¥10,760,000
2015
604,395 km
656 m/h
パワー
375 kW (510 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x2
リフティング高さ
60 m


Trucks Roosendaal B.V.
Machinerylineで11年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
111,579 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
リフティング高さ
47.8 m

Geurts Trucks B.V.
Machinerylineで12年
販売会社に連絡
€85,000
≈ $98,930
≈ ¥14,630,000
2009
473,948 km
パワー
323 kW (440 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル

Trucks Roosendaal B.V.
Machinerylineで11年
販売会社に連絡
リクエストに応じた価格
2009
175,000 km
15,700 m/h
燃料
ディーゼル
アクスル構成
4x4
サスペンション
油圧
リフティング高さ
44 m

Wiltrade Holland BV
Machinerylineで4年
販売会社に連絡
- Алуминиев горивен резервоар
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ограничител на скоростта
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Съединение
- Централно заключване
- Centrální zamykání
- Hliníková palivová nádrž
- Odpružení listovými pružinami
- Omezovač rychlosti
- PTO
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Fernlicht
- Geschwindigkeitsbegrenzer
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
- Zentralverriegelung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kran: PALFINGER PK15500, Baujahr 2010, hinter der Kabine
CE-Kennzeichnung: ja
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Centrallåsning
- Hastighedsbegrænser
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Projektører
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion
Kran: PALFINGER PK15500, produktionsår 2010, bag førerhuset
CE-mærke: ja
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κεντρικό κλείδωμα
- Κοτσαδόρος
- Περιοριστής ταχύτητας
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Aluminium fuel tank
- Central locking
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Power take-off (PTO)
- PTO
- Speed limiter
- Spotlights
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Crane: PALFINGER PK15500, year of manufacture 2010, behind the cab
CE mark: yes
APK (MOT): tested until 03/2026
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Cierre central de puertas
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Limitador de velocidad
- Luces brillantes
- PTO
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo
Grúa: PALFINGER PK15500, año de fabricación 2010, detrás de la cabina
Marcado CE: sí
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
- Keskuslukitus
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Nopeudenrajoitin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
- Attraper taupe
- Frein moteur renforcé
- Limiteur de vitesse
- Lumières vives
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Verrouillage centralisé
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs
Grue: PALFINGER PK15500, année de construction 2010, derrière la cabine
Marquage CE: oui
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
- Lisnata opruga
- Ograničivač brzine
- Priključno vratilo
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Središnje zaključavanje
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Kihajtás
- Központi zár
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sebességhatároló
- Spotlámpák
= További információk =
Kabin: nap
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Daru: PALFINGER PK15500, építési év 2010, a vezetőfülke mögött
CE-jelölés: igen
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Limitatore di velocità
- Presa di forsa
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Aftakas (PTO)
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Centrale deurvergrendeling
- PTO
- PTO
- Snelheidsbegrenzer
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie
Kraan: PALFINGER PK15500, bouwjaar 2010, achter de cabine
CE markering: ja
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Hastighetsbegrenser
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Sentrallås
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogranicznik prędkości
- Reflektory
- Resory
- Sprzęg
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zamek centralny
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty
Żuraw: PALFINGER PK15500, rok produkcji 2010, z tyłu kabiny
Oznaczenie CE: tak
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho de portas centralizado
- Holofotes
- Limitador de velocidade
- Suspensão de molas
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo
Grua: PALFINGER PK15500, ano de fabrico 2010, atrás da cabina
Marca CE: sim
APK (MOT): testado até mrt. 2026
- Decuplare motor
- Frână de motor heavy-duty
- Limitator de viteză
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Închidere centralizată
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Ограничитель скорости
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
- Центральный замок
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы
Кран: PALFINGER PK15500, год выпуска 2010, сзади кабины
Знак CE: да
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
- Hliníková palivová nádrž
- Obmedzovač rýchlosti
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Reflektory
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Centrallås
- Extra kraftig motorbroms
- Hastighetsbegränsare
- Koppling
- PTO
- Spotlights
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: minskning av nav
Kran: PALFINGER PK15500, byggnadsår 2010, bakom kabinen
CE-märkning: ja
MOT: besiktigat till mrt. 2026
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Hız sınırlayıcı
- Kaplin
- Merkezi kilitleme
- PTO
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon