Hitachi ZX60 ミニエキスカベータ
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/3
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
説明
掘削深さ:
3.85 m
掘削半径:
6.25 m
ダンピング高さ:
4.08 m
全体寸法:
6.06 m × 2.06 m × 2.47 m
バケット容積:
0.22 m³
エンジン
ブランド:
Isuzu CC-4JG1
燃料:
ディーゼル
状態
状態:
使用済
技術的点検を有効にしておく:
2023-02-02
配車サービス
さらに詳細
VIN:
/
色:
オレンジ
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
$14,000
≈ €13,340
≈ ¥2,157,000
2018
2,000 m/h
パワー
5 kW (6.8 HP)
荷重容量
5 kg
掘削深さ
2.18 m
掘削半径
5.79 m
中国
販売会社に連絡
$14,800
≈ €14,100
≈ ¥2,280,000
2018
1,100 m/h
パワー
40.43 kW (55 HP)
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$14,500
≈ €13,810
≈ ¥2,234,000
2018
1,900 m/h
パワー
22.29 kW (30.32 HP)
荷重容量
3,000 kg
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$12,000
≈ €11,430
≈ ¥1,849,000
2018
2,244 m/h
パワー
40.5 kW (55.1 HP)
燃料
ディーゼル
掘削深さ
4.17 m
掘削半径
3.73 m
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$16,800
≈ €16,000
≈ ¥2,588,000
2018
1,560 m/h
パワー
22.05 kW (30 HP)
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$14,000
≈ €13,340
≈ ¥2,157,000
2019
2,650 m/h
パワー
40.3 kW (54.83 HP)
燃料
ディーゼル
掘削深さ
4.15 m
掘削半径
6.16 m
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$12,500
≈ €11,910
≈ ¥1,926,000
2018
1,830 m/h
パワー
29.84 kW (40.6 HP)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
6,001.03 kg
掘削深さ
3.853 m
掘削半径
6.251 m
中国
販売会社に連絡
$16,500
≈ €15,720
≈ ¥2,542,000
2018
4,800 m/h
パワー
40.5 kW (55.1 HP)
燃料
ディーゼル
荷重容量
6,000 kg
掘削深さ
3.85 m
掘削半径
6.25 m
中国, Xuzhou
販売会社に連絡
$13,888
≈ €13,230
≈ ¥2,140,000
2019
3,250 m/h
パワー
39.69 kW (54 HP)
燃料
ディーゼル
荷重容量
13,230 kg
掘削深さ
41.67 m
掘削半径
29.2 m
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$12,000
≈ €11,430
≈ ¥1,849,000
2018
2,800 m/h
パワー
40.3 kW (54.83 HP)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
中国, Shanghai
販売会社に連絡
€13,000
≈ $13,650
≈ ¥2,102,000
2019
1,258 m/h
パワー
27.93 kW (38 HP)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
中国
販売会社に連絡
$15,000
≈ €14,290
≈ ¥2,311,000
2018
パワー
39 kW (53.06 HP)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
6,920 kg
中国, Shanghai
販売会社に連絡
ミニエキスカベータ スペア部品
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.
transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss
the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on 50% deposit and pay 50% balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.