Scania
Top sellers
Law Trucks
617件のオファー
イギリス, England, Stoke on Trent, Law Truck Centre Ltd, City Island, Whieldon Road
EURO6 TRUCK D.O.O
2953件のオファー
クロアチア, Zagreb, Stefanovecka Cesta 10
KB AUTO EESTI OÜ
631件のオファー
エストニア, Harju County, Rummu, Kooli 10
WOODY KAMIONI D.O.O. NOVI SAD
2953件のオファー
セルビア, Novi Sad, Dobra Magarasevica 48
4.2
Scaniaの平均スコア
5件のレビュー
4.0
4.0
価格
4.0
4.0
信頼性
4.1
4.1
メンテナンス
4.5
4.5
作動
4.4
4.4
利便性
レビュー
5.0
トラクタートラック Scania R 420
2008 年
20 10月 2023
5.0
価格
5.0
信頼性
5.0
メンテナンス
5.0
作動
5.0
利便性
The best brand, the most reliable, acceptable in everything, comfort, safety of the car, not capricious, not whimsical, keeps the track at a height, semi-trailers can be carried, different from Russian ones, simple, easy in everything.
Vladimir
オリジナルを表示 (ロシア語)
5.0
トラクタートラック Scania R420
2000 年
28 5月 2022
5.0
価格
5.0
信頼性
5.0
メンテナンス
5.0
作動
5.0
利便性
I always prefer Scania r420 topline scania optikruz retatarda Scania is the most reliable car and my favorite brand, I always gave preference only to Scania, the most reliable car is the simplest.
Vladimir
オリジナルを表示 (ロシア語)
3.4
トラクタートラック Scania P340
15 10月 2020
3.0
価格
4.0
信頼性
4.0
メンテナンス
3.0
作動
3.0
利便性
We have been using the Scania P340 tractor since 2009. I often have to drive on it for long trips. Based on my experience, this machine has its pros and cons. It is a bit weak for hilly roads. I like the simple electronics without unnecessary frills, as well as its indifference to the quality of diesel fuel. But its biggest advantage is its fuel efficiency, not exceeding 35 liters. This tractor can be comfortably used in winter, the engine starts even at -8 degrees Celsius. As for the cabin, the sleeping area is not spacious and comfortable enough for me.
Filipp
オリジナルを表示 (ロシア語)
4.0
ダンプトラック Scania G450
2016 年
15 10月 2020
4.0
価格
4.0
信頼性
4.0
メンテナンス
4.0
作動
4.0
利便性
I worked with this machine for two years and I don't remember any major faults. The only drawback I can mention is that its rear bumper is more like tin. Overall, based on my observations, it is equally reliable as Volvo, but sometimes Volvo would have minor issues.
Anton
オリジナルを表示 (ロシア語)
4.0
トラクタートラック Scania L114
28 9月 2020
4.0
価格
5.0
信頼性
3.0
メンテナンス
4.0
作動
4.0
利便性
I had to drive the Scania L114 for 2 years. Overall, it is a good truck. The engine is powerful, but it has a 14-liter capacity. Therefore, it is difficult to call the machine economical. The cabin is quiet and comfortable. The sleeper seemed a bit cramped. We had to replace the brushes on the generator once and paid a considerable amount for it.
Fedor
オリジナルを表示 (ロシア語)
人気のあるScania 特殊機械および産業用機材モデル
Scania車両の最新の販売広告
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2018
299,000 km
パワー
368 kW (500 HP)
燃料
ディーゼル
荷重容量
15,245 kg
アクスル構成
8x4
オランダ, Heteren
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2012
223,000 km
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,265 kg
アクスル構成
8x4
サスペンション
エア/エア
オランダ, Heteren
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2020
62,000 km
パワー
331 kW (450 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
4,045 kg
アクスル構成
8x4
オランダ, Heteren
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2017
196,000 km
3,613 m/h
パワー
331 kW (450 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
10,465 kg
アクスル構成
6x2
サスペンション
エア/エア
オランダ, Heteren
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2017
464,000 km
7,457 m/h
パワー
359 kW (489 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
6,973 kg
アクスル構成
8x4
オランダ, Heteren
リクエストに応じた価格
移動式クレーン
2001
275,477 km
パワー
345 kW (469 HP)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,700 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Landhorst
リクエストに応じた価格
コンクリートミキサートラック
2016
122,334 km
パワー
360 kW (489 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/エア
ドイツ, Bottrop
€47,550.87
≈ $48,720
≈ ¥7,686,000
コンクリートミキサートラック
2010
500,000 km
111 m/h
パワー
323 kW (440 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
ブルガリア, Plovdiv
€36,950
≈ $37,860
≈ ¥5,972,000
移動式クレーン
2013
311,000 km
パワー
265 kW (360 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
11,590 kg
アクスル構成
6x4
サスペンション
スプリング/スプリング
ベルギー, Willebroek
€19,500
≈ $19,980
≈ ¥3,152,000
移動式クレーン
1997
262,000 km
パワー
162 kW (220 HP)
燃料
ディーゼル
荷重容量
8,890 kg
アクスル構成
4x2
サスペンション
スプリング/スプリング
ベルギー, Willebroek
€34,750
≈ $35,600
≈ ¥5,617,000
移動式クレーン
2013
198,135 km
パワー
265 kW (360 HP)
ユーロ
Euro 5
燃料
ディーゼル
荷重容量
12,670 kg
アクスル構成
8x2
サスペンション
スプリング/エア
オランダ, Meerkerk
€69,900
≈ $71,610
≈ ¥11,300,000
コンクリートミキサートラック
2017
123,000 km
パワー
301 kW (410 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
アクスル構成
8x4
サスペンション
スプリング/スプリング
セルビア, Novi Sad