Volvo EC480D クローラーショベル
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
広告に興味はありますか?
1/5
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
€55,000
≈ $57,820
≈ ¥8,652,000
≈ ¥8,652,000
販売会社に連絡
ブランド:
Volvo
モデル:
EC480D
タイプ:
クローラーショベル
場所:
中国 Shanghaiそこから11998 km
掲載日:
2024/11/25
Machineryline ID:
PJ41748
状態
状態:
使用済
リモート点検
配車サービス
重要
このオファーはガイダンスだけを目的とするものです。販売会社により詳細な情報をリクエストしてください。
購入に関するアドバイス
販売会社の連絡先
販売業者に登録
メッセージを送信
販売会社の連絡先
販売者に問い合わせる
PDF
共有する
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
機械や車両を販売しますか?
あなたは私たちと一緒にすることができます!
類似する広告
$62,000
≈ €58,980
≈ ¥9,278,000
2018
730 m/h
パワー
245 kW (333 HP)
燃料
バイオディーゼル
掘削深さ
7.7 m
掘削半径
12 m
中国, He Fei Shi
販売会社に連絡
€51,000
≈ $53,610
≈ ¥8,022,000
2020
3,200 m/h
パワー
191 kW (260 HP)
ユーロ
Euro 4
燃料
ディーゼル
荷重容量
48,000 kg
掘削深さ
12 m
掘削半径
12 m
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$42,000
≈ €39,950
≈ ¥6,285,000
2019
パワー
215 kW (293 HP)
ユーロ
Euro 3
燃料
ディーゼル
荷重容量
38,300 kg
中国, Shanghai
販売会社に連絡
$56,500
≈ €53,750
≈ ¥8,455,000
パワー
265 kW (361 HP)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
掘削深さ
6.58 m
掘削半径
10.93 m
中国
販売会社に連絡
$56,500
≈ €53,750
≈ ¥8,455,000
2021
2,181 m/h
パワー
245 kW (333 HP)
ユーロ
Euro 2
燃料
ディーゼル
荷重容量
47,900 kg
掘削深さ
7.72 m
掘削半径
12.04 m
中国
販売会社に連絡
$65,800
≈ €62,600
≈ ¥9,846,000
2022
976 m/h
パワー
270 kW (367 HP)
ユーロ
Euro 6
燃料
ディーゼル
荷重容量
48,000 kg
掘削深さ
6.58 m
掘削半径
10.9 m
中国, 安徽
Anhui Rennuo Construction Machinery Co., Ltd
販売会社に連絡
$55,000
≈ €52,320
≈ ¥8,230,000
2020
パワー
170 kW (231 HP)
中国, CN , Anhui , Hefei, , Yaohai District, 668 Sichun Road
販売会社に連絡
Company Profile: Shanghai Aite Machinery Trading Company specializes in the export of second-hand machinery. The main products are second-hand excavators, second-hand loaders, second-hand motor graders, second-hand dump trucks, second-hand buses, second-hand bulldozers and other construction machinery.
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.
transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss
the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on 50% deposit and pay 50% balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.